torsdag den 25. oktober 2012

Stadig syg, men har fundet lidt overskud til en Halloween krans

Ja jeg er stadig syg, Føler ikke min pencilen har virket som ønsket. Så må til lægen på mandag med ny urinprøve. Skal op og tale med min læge tirsdag, så må vi se hvad det bringer. Ja ligger jo meget i sengen og sover meget for at kunne rumme mine smerter i nyrerne. Men har dog lykkes mig at finde en stund overskud til at lave lidt scrap.
Så det er så blevet til denne lille Halloveen Krans. Er lavet af karton. Med Hekse dias, Græskar dies og blad stadser som jeg har købt fra en anden scrapper.

4 kommentarer:

  1. årh super fint. og nu må du da blive rask dear, rigtig god bedring her fra mig.

    SvarSlet
  2. Åe hvor fin, jeg viste ikke du havde de die men de er perfekte til en lidt "uhyggelig" Halloween krans, den heks er godt nok uhyggelig. jeg håber du får din nyre undersøgt ordentlig denne gang Lise, der må sku ske noget nu, tak for dine kommentarer (jeg har set dem) håber vi snart ses. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Hej igen :) Hvor er den fin din krans :) Dejligt med de glade farver .Jeg håber også du snart får det bedre. Det har da været en ordentlig omgang. Jeg kan slet ikke forstå de har ladet dig gå med det så længe. Rigtig god bedring vi glæder os også til at se dig igen :)

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde hilsener knus fra Lise

    SvarSlet