fredag den 25. januar 2013

Ja så har jeg lavet et lille kort til min mand i andledning han bliver 55 år den 28 Januar. Det står jo lidt stille med min schrapbooking. Dels fordi jeg er meget træt og sløj. Har dog ikke haft infektioner i de sidste 3 måneder. Efter jeg er begyndt at blive skyllet med gepan. Men trætheden og smerterne er der stadig. Og så er synet ved at blive et stort problem for mig. Det jeg fik lavet for to år siden er blevet en del ringere igen. Og de kan ikke forklare mig hvorfor jeg bliver mere og mere nærsynet. Den første februar skal jeg have skiftet min hornhinde på venstre øje. Så bliver der næsten 3 måneder hvor man ikke kan se en disse og ikke kan komme ud, læse, se tv og meget andet. men så håber jeg det bliver lidt bedre bare en stund. Det var så lidt her fra mig i lille Hillerød.

2 kommentarer:

  1. Kære Lise, dejligt at du har lavet et kort til Brian (det har jeg også) det er da en sød lille piphans du har puttet i det fuglebur, vi ses og så kan vi jo tale om dit helbred, og så meget andet. knus og hils morkaren.

    SvarSlet
  2. super fint kort du har lavet her

    SvarSlet