tirsdag den 13. maj 2014

Har ikke fået skrappet i meget lang tid.

Ja som I jo sikkert ved har min blog ligget rigtig meget stille i meget meget lang tid. Men jeg har jo dog fået lavet lidt julekort og fødselsdags kort men ikke fået sat ret meget ind. For det er ydes svært for mig at lave scrap som jeg har det nu. Er så godt som blind på venstre øje pga grå stær, og har kun 30 % syn på højre. Jeg har søgt om højste pension i august 2013 men får nu mellemste for det er ikke afgjort endnu. Mit helbred er gået stærk ned ad. Og jeg har haft en fra kommunen her hjemme til at skulle vudere hvor meget jeg kunne. Og han kom frem til jeg var tilfare for mig sig. Ok lidt hårdt at få som besked syntes jeg. Men er også kommet tilskade flere gange med kørestol pga. Mit syn i det forløbene år. Jeg ligger lidt ind efter dette indslag hvad jeg har lavet, men det var så lige et lille pip fra mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar